Helt plöstsligt small det...

Stod på balkongen på jobbet och rökte. Helt plöstsligt hör jag en smäll och jag ser hur ett gäng rusar ut ur den lokala puben som ligger Falcon House där jag jobbar. Det blir slagsmål! Två killar kastar soptunnor mot fönstren. Ut från puben kommer en stor kille med vad som ser ut som ett basebollträ och börjar att veva mot killarna som står och kaxar sig på gatan. De fortsätter att tjafsa en stund, undertiden som tjejerna i det första sällskapet försöker att lugna dem. Men icke. De börjar istället ge sig på bilarna som kör förbi. Testosteron i massor! Sedan sticker allihopa i en bil precis innan polisen kommer.

Det händer grejor i Hounslow. ;)

Kommentarer
Postat av: jesper

Inte röka Peter!!!

Postat av: Anna

Inte röka Peter!!!

2006-03-22 @ 14:50:06
URL: http://magisk.blogg.se
Postat av: jesper

notera tiden på inläggen ovan - det kallar jag tajming! :)

2006-03-22 @ 14:50:49
URL: http://electronic-obsession.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback