Fredag...

Och så där var man klar för den här veckan då. Klockan har passerat midnatt här och jag är väl på väg hem snart. Skall lägga mig i sängen, kolla ett avsnitt av CSI och sedan sova... Imorgon skall jag glida lite på stan, käka lunch med en kille som jobbat på Stella som pluggar här i London nu, och värma upp inför lördagen som blir höjdpunkten i mitt fotbollsintresse. På lördag skall jag äntligen få bege mig till Highbury för att kolla in Arsenal - Aston Villa. Det skall bli helt underbart. Jag har inte exakt koll på hur många matcher de har kvar på denna klassiska arena, men så vitt jag förstår är alla biljetter slutsålda. En liten bonus är förstås 2-0 vinsten hemma mot Juventus. Returmöte i Turin nästa vecka. :) Vem hade trott detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback