Fotboll på jobbet?

Jag har inte haft så många jobb egentligen. Men jag tror att jag måste ranka dagens arbetsuppgift som den bästa någonsin...

Idag MÅSTE jag sitta och titta på derbyt mellan Liverpool - Everton. Om något går fel, så måste jag vara redo att rusa in när tekniskt fel skylten dyker upp. Så jag MÅSTE titta på matchen. Jag får alltså betalt för att titta på fotboll. Efter derbyt blir det slutspelshockey mellan Färjestad och HV71. Den matchen måste jag också följa.

Solen sken imorse när jag gick till Alperton för att hoppa på tuben. Skulle gissa att det var runt 15 grader idag. Nu har det mulnat på lite och det kommer säkert en regnskur sedan. MEN VAD GÖR DET!!!!!! :)

Jag har det faktiskt oförskämt bra. Det är nästan sjukt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har alltid undrat hur de gör med den där "tekniskt fel"-skylten och talet. Tack för att jag fick veta... =)

Postat av: danne

hehehe får betalt för att tita på fotboll?? Fan en del har det bra ... ;)

2006-03-29 @ 23:11:14
URL: http://dannejohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback