U-land...

Jag har kommit fram till att England är ett U-land. Förmodligen det enda U-land i världen som ger andra U-länder ekomnomiskt stöd! ;)

Inte nog med att allt är mycket krångligare här, tuben funkar ju aldrig som den skall. Idag, väl framme i Alperton efter en hemsk bussresa, var hela Picadilly line avstängd pga signal failure. Igen! Inte nog med att den var avstängd hela helgen pga underhållsarbete. Dessutom fick jag åka buss till Ealing Broadway, vilket tar en halvtimme. Sedan fick jag åka districtline som också var försenad till Acton Town. Väl framme där fick jag vänta ytteligare 20 minuter för att tåget skulle få gå mot Hounslow. *suck*

När jag kom till jobbet, då var hela kontoret strömlöst. Dessutom drog jag hem ett program som gör att man kan flytta filer från iPoden till hårddisken igår kväll. Programmet funkade inget vidare, jag avinstallerade det och tappade min internet anslutning pga en trojan. Åååååh... Nu vill jag ha semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback