Midsommar...

Jaha... Da var det midsommar da... Kanns inte riktigt sa. Men det skall bli intressant att se vad som hander i Hyde Park imorgon. Efter lite skuttande kring den dar jakla flaggstangen skall vi till Tiger Tiger for att se matchen mellan Sverige och Tyskland. TANK om vi kunde sla ut dem!!! Det vore helt underbart. Jag tror att det bli valdigt hart, bara det inte gar till straffar. Det klarar jag inte av! Det ar nog det varsta som finns tror jag. Men man vet ju aldrig.

Idag har jag haft en ganska soft dag. Vaknade sent, gick upp, duschade och drog in till stan for att kaka lunch. Gick sedan runt lite planlost och kom hem med en laddare till min iPod. En sadan dar som gor att man inte behover ha en dator igang. Smart grej. 10 pund kostade den... Helt ok investering kanns det som! :)

Annars har det varit en lugn kvall. skall satta mig och titta pa slutet av Frankrike matchen nu.

Glad midsommar pa er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback