Måååål...

Vilken hemsk dag det var igår. Först plågas man av tandköttet, vilket förhoppingsvis är på bättringsvägen nu, och sedan står man där på Zoo Bar, mitt i London är lever mellan hopp och förtvivlan fram till den 89:e minuten. Vem kliver då fram och gör kanske sitt viktigaste mål i landslaget? Jo, Fredrik Ljungberg! Ni vet väl alla vilket lag han spelar i va? ;) Det känns ju lite speciellt när man ser Gordon Strachan, Ian Wright och Alan Shearer sitta och överösa Freddie med beröm igår efter matchen. Jag menar, de var ju rätt hyfsade om man säger så...
Det var en rätt lattjo kväll, med en hel del svenskar. Jag och Simon från Voice TV samt Markus Stridsberg skrek en del igår. Enligt någon där på Zoo Bar kan man se London som Sveriges fjärde eller femte största stad. Så många svenskar skall det enligt rykte bo här. Låter lite väl tycker jag, även om det är en hel del. Bevisligen! :)

Nu skall jag njuta av andra halvlek. Argentina har 3-0 efter 45 minuter. De ser "rätt" på g ut!

Och just det, jag är inte online på msn så ofta just nu. Min dator där hemma vägrar ge sig ut på nätet.

Kommentarer
Postat av: dj

fan när sverige gjorde mål sjöng jag refrängen till
Song 2 med Blur hahaha ;)

2006-06-16 @ 22:21:36
Postat av: jesper

Tjo!

Det behövs inte många svenskar för att nå en femteplats. Tror det är typ Norrköping eller så som man ska slå och det är bara femsiffrigt tror jag...

På 20-talet låg Chicago (var det väl?) trea eller fyra om jag inte minns fel! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback