Snart...

Så, då var bröllopet avklarat. Allt gick väl. Efter en trevlig middag och en trevlig mottagning var vi väl kanske lite "trötta" dagen efter. Men vi överlevde i alla fall resan hem. Mikael var den som gick hem först. HA! ;)

Sitter just nu hos Dan och plågade honom med min och Tobbes version av "Material boy". Tro det eller ej, men vi fick väl i alla fall lite godkänt! Det är ju positivt. Nu har jag något att falla tillbaka på när TV karriären är över! ;) *yeah right*

Imorgon måste jag tömma förrådet i min gamla lägenhet och Walle skall ta en kik och se om vi kan rädda något av tapeterna, samt det som fåglarna käkade upp. Av väggen.





Kommentarer
Postat av: danne

haha plågad? knappast, den var ju supertuff ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback