Skåååååååååååne...

Det är fint i skåne. Kom ner igår. Passade även på att göra en sak som jag kom på kan vara lite trafikfarlig. Jag tog kort med min kamera, samtidigt som jag låg och kryssade i 100 km/h. Det skall jag inte göra om. När jag väl kom fram till Malmö så skulle jag ju också passa på att hämta upp en DX7 II D åt en kollega i London. Jag träffade Göran Fristorp på IKEA's parkering. Och jag var ju bara tvungen att fråga om det var han jag trodde att det var, och det var det ju givetvis. För er som inte vet, var han tillsammans med Clabbe (rakt över disc) med i Malta och tävlade med "Sommaren som aldrig sade nej". Eller något sådant heter låten. Den där med "Dina bröst är som svalor som häckar..."

Göran var väldigt trevlig och jag fick en DX7 åt Dansk Robert!

Just nu är jag hos Jesper, Anna, Embla och Mimer. Det är som vanligt väldigt trevligt. Igår kom Stina också, vi spelade Risk. Jesper vann... Jag var inte alls med i matchen! ;)

Idag har jag, Anna och Mimer varit i Malmö och kikat lite. Jag fick bland annat följa med upp på Annas jobb, och där träffade jag någon jag inte sett på MÅNGA år. Annelie Bertilsson (om hon nu heter Bertilsson fortfarande...) som var med i CRD och And One och säkert hur många band son helst. De spelar i alla fall med sitt nya band på Slime light i London i september, då skall jag se dem! :)

Efter det gick vi ned till Kalendergatan och hälsade på hos RCS som jag jobbat med hur mycket som helst genom åren. Kristofer var den enda som jobbade idag. Och Lisbeth förstås då. Men de hade så mycket att göra, så vi fick inte chansen att snacka så där jättemycket. Men han hämtade i alla fall en latte var åt oss. ;)

Sedan gick vi på stan. Jag köpte nog ingenting tror jag. Jo, cashew nötter. Det var det enda. Sedan kom Jesper och Embla, vi gick till triangeln och käkade. Sedan åkte vi hemåt. En trevlig dag. :) Det var skitkul att träffa Annelie igen. Har inte sett henne på säkert 10 år. Och hon ser ut precis som hon gjorde förr i tiden! :)

Nu skall jag gå igenom Jespers Electronic-Obsession lista för att se om jag inte kan fynda lite! ;)

Imorgon styr jag min bil mot Kalamares igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback