REGN!!!

Äntligen! Det var på tiden... Idag har det faktiskt kommit lite regn. Och det svalkade. Men det behövs mera.

Imorgon åker vi till Stockholm för Oskar och Cattis bröllop. Det skall bli roligt. Jag har inte träffat dem sedan i vintras, precis innan jag åkte til England. Jag har också sett till att Kalle hamnat i den moderna världen. Jag köpte en DVD spelare till honom.

Vill man höra mig göra bort mig, då får man det. Så fort jag har lagt över låten till en datorn. Men jag säger det innan... Det låter sådär! Tobbe hade inte någon autotune, så det flaxar nog lite här och där... Hahaha...

Kommentarer
Postat av: anna m mimer o embla

JA!
HURRA!!!

Ge mig länken - ge mig länken - ge mig länken ;)

Postat av: danne

um va fan hette de där bandet vi kollad epå när du var här senast?? duvet bandet som du trodde jag skulle gilla, jag gillade förstalåten med den andra typ suttade ;) fan hette dom nu igen??!?? :D

2006-07-24 @ 19:11:34
URL: http://dannejohansson.blogspot.com
Postat av: superdigital

Danko Jones - First date. Och I want you. Det var den andra låten.

Anna får lugna sig. Jag har den bara i min iPod ännu så länge, men jag lovar att jag skall få skämmas när jag kommer tillbaka till the UK. :)

2006-07-24 @ 22:05:59
URL: http://superdigital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback