Radio Match Shutdown...

Ja, till slut kom den där dagen som var tvungen att komma. Dagen då vi släckte ner onair maskinen. Jag fick "äran" att göra det... Tisdagen den 4/7-2006 kommer jag att minnas.

63299-108
Det kändes väldigt konstigt att stå här igen. Tänk så många timmar jag har stått på den där sidan. Det kändes ännu konstigare med tanke på att Camilla inte stod på andra sidan...

63299-109

En sista gång...

63299-113

Så blev allt svart till sist.

63299-114

En sista bild på studion innan vi begav oss ut till rackskåpet för att lyfta ut datorn. Tänk så många personer som har varit där. Vi hann ju inte vara där så länge, men vi trivdes väldigt bra.

63299-115

Petter kopplade ur datorn. Petter som är vårt svar på MacGyver! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Det är nästan så att jag får en tår i ögat och jag har bara varit i studion _en_ gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback