Mer bilder från semestern...

63299-120

Kalle och Helena. Kalle var snäll nog att låta mig bo hemma hos honom på hans soffa under ett par nätter. Helena bor numera i Stockholm. Detta var nog dagen innan hon åkte. Skafferiet. Bra ställe att fika på! :) Undrar hur många timmar jag satt där när jag var hemma. Det är ju inte bara jag som sitter där. En och annan "kändis" trillar också in. Som Big Brother vinnaren Jessica! Så det så! ;)

63299-121

Micke flyttade hem till Sverige efter många år i Holland. Numera bor han tillsammans med fru och 2 barn hemma i lilla Kaaaaalmaaaaaa! ;)

63299-123

Mikke som hade Miklaton studion på Öland. Klart man passar på att hälsa på honom och Dana! :)

63299-122

Mein Auto... Jodå, den rullar fortfarande. Farsan har tagit bra hand om den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback