Hyde Park...

Precis inna jag åkte hem på semester, träffades hela kontoret ifrån Hounslow, det vill säga, Kanal 5, danska Kanal 4 + 5, Voice TV och Broadcast Text i Hyde Park för lite käk, frisbee och brännboll. Jag har inte spelat brännboll sedan jag gick på högstadiet. Och jag flög efter frisbeen som en hund! Jag hade så ont i hela kroppen dagen efter, att jag inte trodde att jag skulle kunna ta mig till jobbet. Jag tog lite kort också.

63299-101

Peter Walter visade upp sina kunskaper (nåja...). Han är numera känd som den rockande musikläggaren! ;)


63299-102

Här är några andra av dem som var med. Blandat folk från Kanal 5, Kanal 4+5 danmark, Voice TV och Broadcast Text.

63299-103

Michael på danska Kanal 5 och "vår" Hanna.

63299-104

Mirka och den finska traffic tjejen som jag inte vet vad hon heter.

63299-106
63299-105

Vi hade väldigt trevligt. Michael fick en fin ny frisyr! ;) Hyde Park är stort. Vi var vid The Serpentine, och i närheten av Knightsbridge. Jag korsade parken när jag skulle hem, för att ta tunnelbanan från Marble Arch, och det tog mig nästan en halvtimme att komma dit...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback