Efter skåne kommer...

Ja, det vet i tusan. Igår var jag och några kompisar på grillfest i Sporrsjö (tror jag det heter, de brukar uttala det som spå´schö). MItt lag dominerade musiktävlingen fullständigt! ;) Jag antar att jag är rätt skadad! Men det var en trevlig kväll.

Ikväll skall jag, Kalle, Tommie, Micke och Andreas bege oss ut och sätta oss ned och käka en bit mat. Det skall bli jätteroligt. Jag tror inte att vi har varit samlade sedan Kalles 25 års fest, och det var ju VÄLDIGT ;) länge sedan. Hoppas inte att han läser detta. Det var 12 år sedan. Helt otroligt så fort tiden går. Men det är samtidigt skönt att vi har hållit kontakten under alla dessa år. Samtidigt är det väl lite typiskt att har flyttat hem igen, och då flyttar jag härifrån... Men så är det.

Har tagit massor av bilder som jag skall ta och lägga ut på bloggen när jag kommer tillbaka till England. Och just det. Jens och Gwen (som bor i Oxford) skall bli föräldrar! :) Jätteskoj!!

Nu måste jag snyta mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback