Efter en vecka i Sverige har jag upptäckt:

* Att Kalmar är väldigt vackert.
* Att fiskmåsar och skrattmåsar är något som jag faktiskt saknat.
* Att det är underbart att bo vid kusten.
* Att jag saknat denna lilla stad oerhört mycket.

Men som jag har sprungit runt bland alla. En sak som är skönt att veta, är att jag har ganska många vänner kvar här. Igår var jag och Eva Mattsson på Krögers. Och där träffade jag också Pelle Nordström. Jättetrevligt. Vi försökte minnas hur vi egentligen känner varandra, men vi minns inte. Vi skyllde på ålder. ;) Jag har också varit på Öland för att hälsa på både Mikke och Dana, samt Andreas och Lena. Jättekul att se dem igen.

Jag har träffat Camilla Milton, Anna Cras, Fredrik Hertzman med familj, Mikael Lundgren, Mr Elmlund med familj och en massa andra. Den enda jag inte verkar kunna lokalisera, det är PETER LINDÉN! HALLÅ!!!!!?

Martin har jag inte fått tag på heller. Och just det, svensexa var det ju härom dagen. Anders fick sig en rejäl resa! ;) Först ett minitriathlon. Cykling, simning och löpning. Sedan gocart följt av fäktning! :) Han var nog nöjd... och trött dagen efter. :)

Idag skall jag träffa Roger och sedan är det kalas med ballonger och godispåse hos Kalle. Han fyllde år i lördags. Lite senare ikväll, poker! :)

Kommentarer
Postat av: Mikke

Poker :o . Med det pokerfacet du har kan du bara..... förlora :D . Tack för påhälsningen, var skitkul att se dej igen :) / Ölands digitala Guru / Mikke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback