Daliga forlorare.

I dagens brittiska tidningar ar det nu inte langre Rooneys fel. Nu ar det i stallet Christiano Ronaldo som bar skulden till att england akte ur VM. Detta pga att Ronaldo var framme hos domaren nar Rooney stamplat Ricardo Carvalho. Engelsk press anser att han vadjat om ett rott kort. Christiano sjalv sager att han var framme och klagade, men att han inte bad om ett rott.

Nu spekulerar man i och Ronaldo kan atervanda hem till Man Utd. Rooney lar ha sagt att han skall slita honom i stycken. Dessutom har Ronaldo deklarerat att han garna spelar for Real Madrid.

Men det ar val anda markligt, engelsmannen kan liksom inte fatta att de akte ut for att de inte spelade tillrackligt bra. De hittar orsaker till allt hela tiden.

Nu ar vaskan packad. Om en timme kommer taxin som tar mig till Heathrow.

Jag ar jattetrott idag. Har sovit 4 timmar i natt. Nar jag kom hem igar var det 27 grader ute. Jag hade nog 40 i mitt sovrum, trots att jag vadrade. Jag hoppas verkligen att det ar svalare hemma i Sverige. Klockan ar nu halv elva har, och temperaturen star redan pa 32 grader. Tur att jag inte behover vara ut mycket idag. Det hade jag inte pallat.

Det ar ju lite roligt det dar med att resa. Om man ser hur det blir liksom. Vad jag menar:

05:40 Vaknar i Perivale, London
17:15 Landar i Kopenhamn
22:50 Framme i Kalmar

Imorgon vid den har tiden, sitter jag formodligen pa mitt gamla jobb i kalmar och dricker kaffe, for att sedan aka ner till Karlskrona. Markligt. Men forbannat skont!

Nasta gang jag skriver har, da ar jag pa svensk mark! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback