Dag 2 hemma i Sverige.

Sov på Kalles soffa i natt. Vi stack in till stan och käkade lunch med Helena. Hon flyttar till Stockholm imorgon, så vi passade på att träffa henne. Gick runt lite på stan och träffade massor av människor som man känner. Det var verkligen jättetrevligt. Imorgon skall jag hinna med att käka lunch med Muddi tänkte jag. Om han nu kommer ihåg det. Det är ju faktiskt torsdag imorgon.

Det var så här. Under min tid på Radio Match, brukade Muddi komma upp och göra ett inslag varje vecka, om de filmer som är släppta. Problemet för oss båda var ju vilken veckodag det egentligen var. Så ibland glömde vi båda av det. Som tur var, hade min kollega Camilla VÄLDIGT bra koll på detta, och jag tror minsann att hon påminde mig både en och två gånger att jag kanske borde ringa till Muddi och se till att han dök upp.

Idag har jag och Kalle dessutom varit och hälsat på en återvändare. Mikael stack från Sverige för 12 år sedan, men har nu återvänt med sin fru Solveig (osäker på stavningen), Fabian och Cornelia. Nu hade barnen gått och lagt sig, så jag hann inte träffa dem idag, men jag fick i alla fall träffa de vuxna (nåja) ;) i familjen. Vi kollade Frankrike - Portugal.

Imorgon MÅSTE jag också klippa mig. Ser ut som en megamjud i huvudet!!!

Kommentarer
Postat av: anna m mimer o embla

Om två dagar ses vi!!! Hurra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback