Back in da UK!

Sådär. Då var 26 dagars Sverige besök över. Det var skoj, även om man kanske inte hann med allt man planerat att hinna med, och vissa saker blev väl kanske inte så som man tänkt.

Men, nu är i alla fall lägenheten överlämnad till Jonas som skall bo där. Städningen blev väl inte som tänkt, men killen som besiktigade lägenheten sade i alla fall inget om alla kulhål som var där. Nästa gäst får nya tapeter och det blir också ommålat.

Igår när jag satte mig på tåget fanns det inga mackor. Min frukost igår bestod av 1 st kexchoklad, en kanelbulle och ett äpple samt en kopp SJ kaffe. Wow! ;)

Men resan gick bra och nu är jag "hemma" igen. Jag har faktiskt längtat tillbaka lite. Hade det inte varit för alla vänner som man har kvar i Sverige så hade jag nog inte ens saknat Sverige. Även om England är minst sagt annorlunda.

Nu skall jag nog jobba lite... ;)

Kommentarer
Postat av: dj

hmm vi glömde strejta ut med mina dojjer : I du kan väl mejla nån dag så vi kan reda ut hur fan vi skola göra?? ^^ : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback