Så otroligt mycket folk... ÖVERALLT!!!

Helt otroligt. Jag var en sväng i centrala London idag. Det var människor överallt. Det började lovande när det inte var mycket människor på tuben när jag och Pär åkte in. Men sedan... *suck* Överallt. Och barnvagnar... Överallt. Påkörd, mörbultad och prejad. Så kände jag mig idag.

Igår på vägen hem fick jag reda på att jag bor 250 yards från tubstationen. Det får man väl säga är ett ganska lagom avstånd. :) Killen som körde hem mig i taxin, han hade en sådan där talande GPS. "Turn right after 2 miles..." När vi passerade stationen sade den: "Turn to the left after 250 yards". Ah, ach so... Tänkte jag. Så nu vet du också! ;)

Imorgon åker jag hem till Sverige för att vara lite ledig. Jag skall också gå på ett party på O-baren som Megahype har. Det skall bli väldigt trevligt. Pappa fyller också år samma dag, så jag skall ta och köpa något åt honom och skicka, eftersom jag inte kommer att vara i Kalmar då.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hörde av Helena att du är på väg hitåt, kul! Vad sägs om en lunchdate nån dag i veckan, H röstar på sushi. Hoppas allt är bra, flyg lugnt!

2006-12-03 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback