Peter är inte med i matchen...

Igår kväll var det så dags för företagets julfest. Vi var på ett rätt coolt ställe på söder i Stockholm som heter Tvålpalatset. Bra mat, kul underhållning och en trevlig kväll. Vi fick en julklapp också. EN RESVÄSKA! *suck* Den är jättefin och så, men det blir lite bökigt att få med den hem, då jag redan har en med mig. Men det var inte det största problemet denna dag... Jag sov lite illa i natt, jag fick nämligen ett rökrum. Alla mina kläder stinker rök... Jag var dessutom rätt trött och lite bakis. På väg ut till Arlanda kollade jag vilken terminal jag skulle flyga från. DÅ såg jag det. Jag skulle flyga hem den 10:e. INTE den 9:e... Med andra ord skulle jag INTE flyga hem idag! :S Jag var övertygad om detta, för det var det jag bad om. Jag kollade aldrig mitt mail med hemresan. Som tur är, har jag ju en god vän här i Stockholm, så jag har någonstans att bo i natt. Tack Helena! :)

Men en sak är säkert, imorgon skall jag åka hem i alla fall! (Hoppas jag) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback