Jaha, då var det så då över igen...

En jul går fort. Nu är det över, och julmat då? Jo, alltså trots att jag inte varit hemma i Sverige det här året så är jag ändå ganska trött på det. Idag satt faktiskt hamburgaren från Charcole Chicken rätt fint! ;)

Det var annars en mycket trevlig julafton i år. :) Mycket god mat och trevligt sällskap i form av min flatmates mamma med sambo + Jo's syster. Vi spelade Buzz, och jag kan väl säga så här: I KICKED SOME MAJOR ASS! ;) Lite tur också kanske... Eller ganska mycket. Eller för att vara riktigt ärlig, bara tur! ;)

Annars två lugna dagar på jobbet med mycket film, vilket passar mig utmärkt. Idag visade vi dessutom Man U - Wigan. Innan dess kikade vi på Chelsea - Reading. Vi har också sett Arsenal spöa Watford med 2-1, men det var inte mer heller! En bra dag på jobbet med andra ord! ;)

Kommentarer
Postat av: anna

*julkram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback