Dagens länktips...

För mer än 10 år sedan, tog jag några norrmän till mitt hjärta. Ett band som fortfarande beskrivs som Norways premier kitchen appliance band. Just det. Jag talar om Hurra Torpedo. Jag hade helt glömt av dem, tills jag surfade lite igår kväll. Då hittade jag videon till deras fantastiska version av Total eclipse of the heart!

FLASHBACK säger jag bara. För er som ännu inte har upptäckt detta. Här kommer länken:

http://www.youtube.com/watch?v=k2I_SPhAyus

De finns fortfarande tydligen. www.hurratorpedo.org

Just nu lyssnar jag mest på Heavens - Patent pending. En bra pop/rock platta med Matt Skiba från Alkaline Trio och någon annan snubbe. Inte lika bra som Alkaline kanske, men helt ok. MAAT!

Kommentarer
Postat av: Thomas Skoglund

hahaha... de var ju underbara !! kul sound på frysboxen :-)

2006-08-25 @ 16:07:56
Postat av: Sara

Tack Peter, de var ju grymt roliga, gillade killen som höll på att tappa brallorna.

2006-08-29 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback