V For Vendetta

V For Vendetta



Efter ytterligare en hård dag där jag och Peter Malmqvist promenerade till Covent Garden beslutade vi oss för att se filmen V For Vendetta.

En mycket bra film faktiskt. Jag kan väl säga så här. Wachowski bröderna har gjort det igen. Natalie Portman var bra, och Hugo Weaving var kanon som V. Låter namnet bekant så kan det bero på att han gjorde rollen som Agent Smith i Matrix filmerna som Wachowski bröderna också står bakom.

Underhållning... 4/5 blir mitt betyg. SE DEN PÅ BIO! Det är min uppmaning. :)

Imorgon skall jag till Ealing Broadway för att skaffa mig ett bankkonto. Det är dags. Sedan skall jag väl kryssa vidare för att skaffa mig några nya kablar. Det har vart en jobbig dag idag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå Peter :D Umm den där peter, gör han annat än äter?? Varenda bild håller han i käk ju ;)

//dj

2006-04-06 @ 05:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback