Regn...

Jodå, det regnar idag. Inte helt ovanligt här. Men jag tycker faktiskt att det var rätt skönt att det kommer lite regn. Det har varit riktigt skönt ett par dagar, och då kommer ju också pollen och skit igång. Skönt att det rensades ut lite idag.

Söndag idag. Sista dagen för det här passet. Jag skall ha det lugnt och skönt imorgon, sedan jobbar jag tis och torsdag nästa vecka. Jenny är i Sverige för att hälsa på sin syster som har fått barn, så Clara kommer att vikariera för henne.

Livet blir mycket lättare när man har snus. Nej, kaffe...

Kommentarer
Postat av: dangerous dan mcgrew

hehe så sant så sant, kaffe och snus är allt som behövs för ett trevligt liv, ok, ett hagelgevär kan också "komma in handy", särskilt när man möter helvetetes demoner i kalmarhem oops jag menade förstås Doom ......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback