Paket från Sverige...

Ä N T L I G E N !

Så kom till sist paketet från Helena. Vad fick jag? Jo, jag fick saltlakrits, snus och Tjenare Kungen!

Om ni inte har sett denna film av Ulf Malmros så kan jag varmt rekommendera den. Fantastiskt bra rulle. Det handlar om två punktjejer i början på 80-talet. För oss som faktiskt är så pass gamla ;) att vi minns hur det var i början av 80-talet, så är detta klockrent. Musiken, kläderna, ja allt.

Fantastiskt roligt. Dessutom var det väldigt bra musikval i filmen. SE DEN! :)

Annars har jag haft två dagar ledigt. Tagit det rätt lugnt faktiskt. Kunde inte låta bli att skaffa mig en ny PS2. (Den lilla modellen). Det är ju faktiskt så att det är rätt billigt här. Jag gav £104 för den vilket är runt 1400 kr. Köpte också Tiger Woods 2006. Liite besviken på det. Gillar 2004 bättre, bakåtsträvare som jag är.

En annan kul sak är att jag faktiskt får besök över påsken. En gammal kompis från Göteborg kommer hit. Det skall bli skitkul. Dessuom kanske han kan hjälpa mig att rädda min dator från elände. Råkade ut för en trojan eller något häromdagen, så den är inte riktigt 100... Men det blir nog bra så småningom.

Var en sväng på Turnkey idag också. Jag är vansinningt förtjust i Alesis Micron. Tänk att en sådan liten billig sak kan låta så mycket. Man kanske skulle... NEJ, inte fler grejor nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback