Lokalsinne...

Föreställ dig att du är i en främmande stad. Du tar en taxi och då inbillar man sig att en taxichaufför skall hitta. Men vad gör man om han inte hittar dit han skall, och varken har kartbok eller GPS?

Ja, det där hände mig i natt. Som tur är börjar jag ju känna igen mig. Trots att jag borde vara känd för mitt otroligt dåliga lokalsinne. (Bortslarvade bilar etc etc...) Jag har ju gått vilse någon gång då och då. Kanske, fast det är inte säkert, och det är inte säkert att jag minns att jag gjorde eftersom jag också har liiite dåligt minne! ;)

Hur som helst. Igår fick JAG guida taxin hem till Perivale! Men jag gjorde det. Jag hittade faktiskt hem. Annars hade jag väl varit på väg hem fortfarande. Frågan är om jag hittar hem i dagsljus. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback