Camden - Revisited

Idag var jag och en kollega åter i Camden. Lite bättre den här gången faktiskt. Det var ju inte söndag, och det innebar att det inte alls var lika mycket folk överallt. Tyvärrr så var inte allt öppet på marknaden. Men vi fick nog en tillräcklig dos ändå. Undrar om det finns någon som jobbar på marknaden och i affärerna runt Camden Town, som inte går på någon typ av drog? Alla är superstissiga, eller så är de riktigt ordentligt "mellow"! ;) Jag skulle inte vilja bo där, men det är lite kul att besöka då och då. Det var ju ändå en rätt trevlig dag idag. Lagom varmt, lagom mycket folk, och lite lagom vind. Nu har jag åkt Northen line också. Jag åker ju annars mest Central och Picadilly Line. Vid något tillfälle har jag åkt Jubilee också. Har dock en hel del kvar att testa! ;) Jag har ju knappt sett någonting av London egentligen. Måste kolla in Brick Lane. Det skall vara väldigt trevligt. Har inte kollat in Kensington Highstreet och Portobello Road. Måste väl ta ett varv i Notting Hill också antar jag. Och Harrod's. Har inte varit där sedan jag och Helena var där för N I O år sedan. (Sorry, det var inte 10 år...) ;)

Fick en laddning nya plattor igår också. Eller var det dagen innan dess... Jag minns inte. Det går i alla fall snabbare att få plattorna hit från PLAY.COM än till Sverige, vilket inte är så konstigt egentligen eftersom det är närmare hit. Vad jag babblar!?!?!? ;)

* Bullets To Broadway - Drink positive
* Teen Idols - Full metal jacket
* The Fight - Home is where the hate is
* The Fight - Nothing new since rock'n'roll
* The Misfits - Project 1950 (Nej, den är inte bra...)
* The Misfits - American psyco (Den är mycket bättre)

Jag vill också avslutningsvis bara säga att Placebo's nya platta Meds är väldigt bra. Kolla in den. (Om ni gillar Placebo förstås!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback