All day english breakfast.

All day english breakfast.



Detta gör jag inte om igen. Föreställ er själva. Det är fredag runt lunch. Vi har inte ätit frukost. Vi går till ett ställe som heter Garfunkel's där jag och Peter har käkat ett par gånger tidigare. Vi tänkte, när vi ändå är här så måste vi ju testa en typisk engelsk frukost. Sagt och gjort. Vad fick vi in? Ja, nu har ju Reine redan ätit lite av den, men det var vita bönor, korv, ägg, grillad tomat, undrar om man inte fick strips också. Det var flottigt i alla fall, och jag drogs med ett lätt illamående resten av dagen. Nej, det där gör jag inte om igen. Inte min grej helt enkelt. Men nu har jag i alla fall testat både fish & chips och english breakfast. Fil och flingor, det är inget fel på det. Åh, nu kom jag på något som jag verkligen saknar. Havrefras! Med fil... Åhh... Så gott. Tur att jag skall en kortis till Sverige snart. Då skall jag banne mig köpa med mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback